PDA

View Full Version : CC solo show in NY this sat 5th Jan with Mark Alexander


Deb
01 Jan 2008, 15:47
This is from CC's Myspace:

CC is performing at Don Hills, 511 Greenwich St. NY. on Sat. Jan. 5th.. Doors at 8pm

Mark has also posted on his mypsace a few times now saying he will be performing with her. Sounds like a great show.

Anyone going? If you're close enough and are not sure whether to or not, please go :-) I saw all of CC's European solo shows this yr and she 100% Rocks! Plus she is a very wonderful person as well. That and the added bonus of the very adorable Mr Alexander being there as well, what more could anyone want :-)

Deb

djfierce
01 Jan 2008, 16:26
Wrong country :(:(


Good luck CC ;)

young at heart
02 Jan 2008, 00:49
any chance of randy touring with anyone in uk!

Ankie
02 Jan 2008, 14:09
Wrong country :(:(


Good luck CC ;)

Ditto

Deb
02 Jan 2008, 16:30
Thats just a bit of water :D

Monstro
02 Jan 2008, 16:33
Thats just a bit of water :D

Swim it LOL

Deb
02 Jan 2008, 17:04
Have I got time :? hmmm now theres a thought :D

Deb
06 Jan 2008, 17:10
Thanks to Dave and my family I finally got my christmas pressie and flew out to see CC :-)

The show was amazing! Made even better (if thats possible) by Dave and Kasim joining them on stage and of course the very wonderful Mark Alexander. To see half of the Neverland Express on stage together made the trip more than worthwhile for me :cool:

Was great to see a few other familiar faces and to be with Steph again, who's right next to me now lol.

Lots of pics when i get home. CC did 9 songs. The 6 off of her album and Gimme Shelter (with Kas on bass) Tallahatchie Bridge and Piece of my heart.

Deb

djfierce
06 Jan 2008, 17:37
Thats great Deb,
Glad you had a great time, now hurry back so we can see some pics ;)

Meataholic
07 Jan 2008, 13:18
I'm glad you had a good time Deb & I bet it was wonderful to see so many members of the NLE.

I can't wait to see the pics!!

LostSoul
07 Jan 2008, 15:09
:pics::weee:


Pać

CarylB
08 Jan 2008, 02:00
Really glad you made it Deb :)

Caryl

SueW
08 Jan 2008, 07:38
There's a few photos at:
http://www.kasiminfo.co.uk/2008/01/05.html

SueW
http://www.KasimInfo.com

Kasim's official website:
http://www.KasimSulton.com

MeatGrl1
08 Jan 2008, 10:50
Thanks for the wonderful photo's Sue :)).

riffer
08 Jan 2008, 11:43
Hey,

Cool photo's Sue!

Can't wait to see the rest - CC is lovely!!!

MeatGrl1
08 Jan 2008, 12:32
Welcome To The Neighbourhood riffer :cool: !

Feleena
08 Jan 2008, 13:35
Glad you had fun what a nice Christmas pressie!

Feleena x

Deb
09 Jan 2008, 20:46
Thanks Heather, Anji, Caryl, Pat and Feleena :D it was a cool trip :cool:

There was a few other bands on before CC took to the stage. Including J-Henry who CC sang with.

J-Henry on the left
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2008%20CC%20Dons%20Hill.jpg

There was another band on after J-Henry and then CC who was on last. It was a really small venue and the music was very loud! Not to sure how the videos will come out because of this lol.

Here's the very gorgeous CC Coletti
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2030%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2032%20CC%20Dons%20Hill.jpg

The wonderful Mark Alexander and CC
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2019a%20CC%20Dons%20Hill.jpg

TJ - CC's Hubby :-)
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2061%20CC%20Dons%20Hill.jpg

The very lovely Kasim Sulton
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2075%20CC%20Dons%20Hill.JPG

And the just as lovely Dave Luther
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2078%20CC%20Dons%20Hill.jpg

Here's one of Mark on his own
http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2056%20CC%20Dons%20Hill.jpg

I have about 200 more but for now I only have time to get a few online.

Deb

Feleena
09 Jan 2008, 20:55
Really cools pics, thanks for sharing.

Feleena x

Monstro
09 Jan 2008, 21:05
great pics!!!!!

AndyK
09 Jan 2008, 21:11
Great pics Deb ... I'm envious you got to see J-Henry as well as CC!

Deb
09 Jan 2008, 21:13
Thanks you 3 :-)

Andy but I also had to see The Will. Now that was punishment alone lol

AndyK
09 Jan 2008, 21:21
Andy but I also had to see The Will. Now that was punishment alone lol

lol sounds like you survived ... you called into our favourite restaurant?

Deb
09 Jan 2008, 21:28
Yes twice. I learnt a valuable lesson. You can never go back in life. Move on only lol. The dinner i'd longed for, for over a yr was nothing like I remembered it :-( But it brought back some cool memories anyway And the company was very nice :cool:

RadioMaster
09 Jan 2008, 21:37
whys everyone growing a beard now?? lol


nice pics debbie, thanks for posting

Deb
09 Jan 2008, 21:42
Because it's winter?

You're welcome Renardo :lol:

RadioMaster
09 Jan 2008, 21:43
Because it's winter?

You're welcome Renardo :lol:

lol good answer

citydweller
09 Jan 2008, 21:53
I learnt a valuable lesson. You can never go back in life.

All that from a piece of meat??? ;) The pics are looking good so far! Have you unpacked anything besides the camera, yet? You are right that the place was small, but the performances were as big as they would have been on a stage three times that size!! Playing for fun, playing for each other. Still great performances by the artists we know and love! And my first chance to hear CC's own songs live. Good company, great music, and hopefully just the first of many!!!

Deb
09 Jan 2008, 22:02
Steph! or should I call you City Dweller.. Yes lol. I learnt many valuable lessons this weekend ;-)

Nope haven't unpacked a thing! and have yet to get to reply to emails :-) Them dreaded spots came out this morning just for me!

Yeah I agree the performances were amazing and the crowd loved it. The majority of people there were almost all there to see CC, which was very :cool:

citydweller
09 Jan 2008, 22:17
I think we were in line with a lot of fans of The Will, though. Thank goodness they cleared out after their "medication" wore off.

Can't believe she got it too..........was that fourteen days exactly between the two?? And get to those emails..........I did a lot of research just for you!!!!

Did you happen to grab another Village Voice?? I barely made my train and didn't have time to find another. Really fun seeing CC's name in there!!

Steph (is that better??? lol)

LostSoul
09 Jan 2008, 23:25
whys everyone growing a beard now?? lol


nice pics debbie, thanks for posting
Because it's winter?

You're welcome Renardo :lol:

To prevent from getting a chin cold? :bleh:

The vids! :cheer:

Pa†

Meataholic
10 Jan 2008, 13:47
Your pics are wonderful Deb - Thanks for posting them :cool:

Keep Rocking
10 Jan 2008, 14:03
Great pics, Deb, thansk for sharing:D

mszee
10 Jan 2008, 14:16
About beards, the easier answer would be...because they can...

With this said...beards are becoming big in the States.

RadioMaster
10 Jan 2008, 21:38
so they couldnt two months ago?

Pudding
11 Jan 2008, 00:22
Some cool pics there Deb.

I don't suppose you got any scoops on any new NLE members side projects did you?

Pud :twisted:

Diane
11 Jan 2008, 01:12
Fantastic pics Deb. Pleased you had such a great time! :cool:
Diane

Deb
11 Jan 2008, 01:23
Thanks Di :-) I thought about you a lot :(

greg
11 Jan 2008, 08:45
you go gir,l the places you go to. the time you give up to make sure, other people are at these venues , your right dont look back , keep moving on , as they say i sleep when im dead. i hope to meet you on the road again soon debs , your a very special lady.

Deb
16 Jan 2008, 21:34
Thanks Greg :-) I hope to see you and your guardian angel soon as well :cool: talking of which, wheres he vanished to?

Here's a montage video from CC's gig. The sound isn't the best as it was really loud and I was right up close to the speakers. It's no reflection on CC or the bands performance.

gZzKUmHk_aQ&eurl

Hows this for multitasking lol

Enjoy
Deb

Deb
16 Jan 2008, 22:01
Finally got all the pics done....

Me and the very lovely Mark Alexander (why did nobody tell me how tired I looked that night :?

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2026%20NYC%20-%20Don%20Hills%20-%20Me%20+%20Mark.jpg


Me and CC :cool:

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2030%20NYC%20-%20Don%20Hills%20-%20Me%20+%20CC.jpg


CC with J Henry....

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2009%20CC%20Dons%20Hill.jpg

Deb
16 Jan 2008, 22:01
CC's set....

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2023%20CC%20Dons%20Hill.jpg


Dancing Dave...

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2036%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2040%20CC%20Dons%20Hill.jpg


Rock Chick :cool:

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2043%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2067%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2068%20CC%20Dons%20Hill.jpg

Kas :cool:

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2073%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2076%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2085%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%2098%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20102%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20105%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20114%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20121%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20128%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20132%20CC%20Dons%20Hill.jpg


TJ (Mr CC :lol:)

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20138%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20156%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20161%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20164%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20172%20CC%20Dons%20Hill.jpg

http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/images/2008.01.05%20185%20CC%20Dons%20Hill.jpg

Way too many to post here.... tons more on HERE (http://www.debsmeatyworld.co.uk/mlband/cc/2008.01.05_cc_coletti_don_hills_nyc.htm)


Deb

AndyK
16 Jan 2008, 22:05
Fab pics Des .. thank you :))

Deb
16 Jan 2008, 22:10
You're welcome Ansy :D Just gutted I didn't get more video :-(

Meataholic
17 Jan 2008, 12:38
Thanks for the fantastic pics Deb & the video too :D

And you don't look tired (but even if you did it would be aloud after traveling so far...)

xx

Diane
17 Jan 2008, 13:22
Thanks Deb .... great stuff! :mrgreen:

Diane

Deb
17 Jan 2008, 15:07
Just wish you two could have been with me :(

djfierce
17 Jan 2008, 15:15
how have i missed this thread:?

sorry deb, bit late but they are great pics :)

i think its understandable how tired you were, especially how last min everything was, really glad you went though hun, looks like you had a fab time :D

Deb
17 Jan 2008, 15:16
LOL very true Anji :lol: Bit like that song.... Should I stay or should I go... Then again that's a bit like my whole life lol.

MeatGrl1
17 Jan 2008, 17:55
These pics rock :metal: !

Monstro
17 Jan 2008, 19:57
Stunning pics...


CC :drool:

riffer
21 Jan 2008, 18:17
Stunning pics...


CC :drool:

Absolutely!!!